miercuri, 21 august 2013

TOT EU ŞI BRÂNCUŞI


TOT EU ŞI BRÂNCUŞI
 

Închid ochii
Şi te văd lângă Poarta Sărutului
Cu mâinile întinse
Tălmăcind aşteptare.
Sărutul alunecă spre tine
Ca umbra spre om.
Închid ochii
Şi te văd lângă Coloana Infinită
Apropiind timpul
De clipa adevărului
În care boarea de vânt
Ne mângâie gândurile.
Închid ochii
Şi te văd la Masa Tăcerii
Orânduind scaunele
Câte unul pentru fiecare gând
Pe care-l vom spune
În clipa de tăcere
Când ne vom cuprinde sufletele
Închid ochii
Şi caut în Lada cu zestre
Tăinuitul tremur
Care-odată ne-a apropiat
 
În ungher ascuns
E gândul care mi-a spus:
Pleacă!
Acum m-am întors.

Un comentariu:

  1. Superbe. İndraznesc sa las un comentariu deoarece acest stil imi este foarte drag. Filozofia vietii (anumite persoane gandesc ca este complicata), razbate prin versuri putine, cuvinte simple, dar cu o incarcatura emotionanta profunda. Ma regasesc in acest stil .
    Cu respect,
    Aliye İancu.

    RăspundețiȘtergere